Tuesday, April 1, 2014

Malas

akhirnya
i'm coming!!!!

kenapa ehh
lama menyepi
tiada pa2 pun
saja
gue MALAS

bole terima ka tu alasan
bole la
abis tu klu bkn malas
apa lagi
heee:(

byk xtvt berlangsung
penat tidak terkata
mana lg keja opis
mana lg keja rumah tangga
al maklum la..
umur makin tua ni
jd energy kureng..
bkn kureng
yg betul malas:p
haaa...

kalau la
aku bole jadi kan kenyataan
mcm lirik2 lagu
"kalau aku kaya.."
kompom aku brenti keja skrg jugak
tapi aku masi waras
semua tu hnya angan2
T___T
sedih nya

tapi jgn la jd kn itu big prob
dlm idup kita
kita yg mau idup
kita yg mau bahagia
jd kita kena pandai2
atur idup kita
ikut kemampuan kita
jgn paksa diri jd org lain
sendiri yg sengsara

dalam erti kata lain
hidup la dgn cara yg betul
ikut la guide line kita sebagai manusia
yg diciptakan oleh YANG MAHA KUASA
jgn lari dr guide itu
insyaallah
kita akan hidup
bahagia
klu ada part sedih2 tu
besa la
tp jgn la putus asa
itu cuma ujian dugaan buat kita
jd kan nya teladan dan pedoman
utk jd lebi baik

ok bye
org tua chow dulu
tq:(

No comments: